În data de 12.01.2023, începând cu ora 12.30, în sala festivă de la Colegiul Național Pedagogic „Andrei Șaguna” Sibiu, se organizează Atelier Erasmus_Schimb de bune practici în cadrul proiectului InterplusvalueErasmusplus. Agenda evenimentului Înscriere, click aici
InterplusvalueErasmus+. Concurs „Povești din Babel”. Sunt invitați să participe cu precădere cadrele didactice care au participat la Ciclul de conferințe și seminarii organizat de ISJ Sibiu în februarie 2023. Înscriere și regulament click aici
1. Acreditare Erasmus pentru mobilități Erasmus+ în domeniul „Educație școlară”-consorțiu 2021-2027
Promovare/Diseminare
An III - 2023-2024
An II - 2022- 2023
Diseminare școli din consorțiu
Comunicate de presă
An I - 2021-2022
Diseminare școli din consorțiu
- Școala gimnazială Cristian
- Școala gimnazială Vurpăr
- Liceul Tehnologic Independența Sibiu
- Școala gimnazială Nocrich
Comunicate de presă
- Comunicat de presă_4_22.11.2022.
- Comunicat de presă_3_31.08.2022
- Comunicat de presă_2_14.04.2022
- Comunicat de presă_1_Acreditare Erasmus pentru mobilități Erasmus+ în domeniul „Educație școlară”-consorțiu 2021-2027
- Procedură selecție_an I
- Prezenare proiect an I
2. Interplusvalue Eramsus+. Curs de formare cu experți din Franța, Spania și România. Informații și înscriere click aici
InterplusvalueErasmus+. Concurs „Povești din Babel”. Sunt invitați să participe cu precădere cadrele didactice care au participat la Ciclul de conferințe și seminarii organizat de ISJ Sibiu din luna februarie 2023. Înscriere și regulament click aici
3. Materiale prezentate la Conferinta de multiplicare a proiectului "Supporting opportunity in Schools:Promoting Educational Equity". Click aici
Site-ul proiectului "Supporting opportunity in Schools:Promoting Educational Equity" . Click aici
4. POCU/73/6/6/105299- Dezvoltarea și implementarea de instrumente motivaționale și didactice pentru școala sibiană incluzivă. Site-ul proiectului
- Sustenabilitate. Click aici
- Comunicat de presa_Conferinta finala
- Workshop_Scoala gimnaziala Biertan. Click aici
- Workshop_CSEI Dumbraveni
- Rezultate_Met A_CSEI Dumbraveni
- Rezultate _Met A_Scoala gimnaziala Bradeni
- Resurse educationale_Planuri de lecție_Planuri de interventie personalizată_exemple de bună practică
- Rezultate actualizate met A_CSEI Medias
- Rezultate actualizate met A_CSEI 1 Sibiu
- Anunt competitie met A
- Rezultate_Met C_seriile 4 si 5
- Proiectul in imagini_seria 6 formare
- Rezultate selectie_Met A_CSEI Medias
- Rezultate selectie_Met A_CSEI_Alba Iulia
- Workshop_CSEI Alba Iulia
- Galerie imagini_formare seria 6
- Rezultate selectie_MetB_seria5
- Calendar formare_Elemente de educatie incluziva pentru managerii scolari. Click aici
- Rezultate selectie_MetB_seria 4_formare.
- Calendar formare seria 6_ianuarie 2020. Click aici
- Tabel participanti_seria 6_formare. Click aici
- Rezultate selectie_Met A_Scoala Cata
- Proiectul in imagini. Click aici
- Workshop_Scoala gimnaziala Cata. Informatii click aici
- Calendar formare seria 5_octombrie 2019. Click aici
- Tabel participanți_seria 5_formare. Click aici
- Termenele de depunere a portofoliilor pentru aplicarea metodologiilor A, B si C pentru seria 4 cursanti. click aici
- Rezultate_selectie_Met B si Premiu de calitate
- Workshop_3_CSEI 1 Sibiu. Informatii click aici
- Calendar formare seria 4_septembrie 2019. Click aici
-
Suplimentare burse Metodologia de acordare a stimulentelor pentru performanță.În urma aprobării actului adițional 2 (AA2), se suplimentează 25 de burse pentru Metodologia de acordare a stimulentelor pentru performanță. Dosarele se depun la Inspectoratul Școlar Județean Sibiu, la doamna inspector Anca Voineag, responsabil formare în cadrul proiectului, până la data de 31 iulie 2019.
- S-a prelugit termenul pentru depunerea proiectelor pentru metodologiile A, B și C până în data de 12 iulie 2019
- Tabel participanti_seria 4 de formare
- Calendar formare, seria 4. Click aici
- Metodologii:
- Metodologia A_Instrumente de sprijin
- Metodologia B_Acordare stimulente
- Metodolgia C_calitate in ed.incluziva
- Procedura la metodologia C
- POCU/73/6/6/105299_Calendar formare sesiunea 3 începând cu data de 17 mai 2019. Click aici
- POCU/73/6/6/105299_Sesiunea 3 de formare incepe in data de 05 aprilie 2019. Tabel participanti si locatia de formare click aici
- Rezultate selectie_Seria 2_Instrumente de sprijin
- Rezultate selectie_Seria 2_Stimulente pentru performanta
- Workshop 2_Iacobeni. Informatii click aici
- Resurse Educationale_Exemple de buna practica_Planuri de lectie_PIP https://drive.google.com/drive/folders/1jQtNn5ELCtbBg_hNKXLBD5NpN0fViBdt?usp=sharing
- Rezultate selecție_Seria 1_ Instrumente de sprijin
- Rezultate selectie_Seria1_Stimulente pentru performanță
- Articole in presa
http://www.turnulsfatului.ro/2019/02/07/educatie-incluziva-pentru-managerii-scolari/
- Workshop 1_CSEI Turnu Rosu. Comunicat de presa
- POCU/73/6/6/105299_Sesiunea 2 de formare incepe in data de 11 ianuarie 2019. Tabel participanti si locatia de formare click aici
- POCU/73/6/6/105299_Curs_ "Elemente de educatie incluziva pentru managerii scolari. Grupa 1_Tabel participanti click aici
- Metododologii de premiere in proiectul POCU/73/6/6/105299
- POCU/73/6/6/105299_Sesiunea 1 de formare incepe in data de 12 octombrie 2018. Tabel participanti si locatia de formare click aici
- Programarea sesiunilor de formare in cadrul proiectului POCU/73/6/6/105299-Dezvoltarea si implementarea de instrumente motivationale si didactice inovatoare in scoala sibiana incluziva
- Agendă Conferinţă lasare proiect "Dezvoltarea și implementarea de instrumente motivaționale și didactice inovatoare pentru școala sibiană incluzivă"
Comunicat de presa proiect "Dezvoltarea și implementarea de instrumente motivaționale și didactice inovatoare pentru școala sibiană incluzivă"
2017-2019 - Proiect ERASMUSPLUS/2017-1-ES01-KA201-037990 -parteneriat strategic ce sprjina inovarea - S.O.S.- Suporting Opportunity in School” (Promoting Educational Equity). Site-ul proiectului. Informatii click aici
2013-2015 - Proiect Leonardo Da Vinci-Transfer de Inovatie - "Peer to peer tutoring, transfering successful methodology and learning strategy to reduce drop-out"
- Seminar transnational Sibiu. Click aici.
- Buletin informativ nr.3. Click aici
- Articol: click aici
- Buletin informativ nr. 2, click aici
- Site-ul proiectului, click aici
- Buletin informativ nr.1, click aici
2013-2016 - Proiect Comenius centralizat - ELENA - Invatare experientiala si educatie pentru constientizare privind mediul - Click aici
Diseminare
http://biodiversitate.mmediu.ro/information-and-links/proiecte/
Site-ul proiectului:Click aici
2010-2013 - Proiect POSDRU/85/1.1/S/58914-MaST NETWORKING, CALITATE I DEZVOLTAREA COMPETENTELOR CHEIE DE MATEMATICA STIINTE SI TEHNOLOGII
SUSTENABILITATE
Pe site-ul proiectului http://www.mastnet.ro se afla platforma MaSTNetworking unde se pot incarca proiecte/lucrari/articole din domeniul MAST.
An III 2012-2013
Rezultate finale_Scoli MaST-TOP, editia a III-a 2013. Click aici
Competitia Scoala MaST-TOP editia a III-a- 29-31 MAI 2013. Programare scoli. click aici . Program competitie click aici.
- FORMARE MENTORI MAST
Va anuntam ca inscrierile la curs s-au incheiat. Cursul se va desfasura in perioada 21-31 martie 2013. Pentru informatii legate de desfasurarea cursului va rugam sa luati legatura cu Vergilica Micescu, la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., reprezentant al furnizorului de formare Fundatia GIIF. Pentru ca numarul inscrierilor a depasit numarul de persoane eligibile in aceasta grupa se va face o selectie a cursantilor. Criteriile de selectie vor fi: 1. Calitatea de membru in echipa care a reprezentat scoala dvs. la competitiile MaST TOP in anii 1 si 2 de proiect si cei care s-au inscris la Scoala MaST pt anul 3 de proiect.2. Ordinea cronologica de inscriere la curs.Persoanele care nu sunt selectate sunt invitate sa participe la curs si vor primi o adeverinta de participare eliberata de furnizorul de formare Fundatia GIIF.Â
PROMOVARE/DISEMINARE
- In perioada 18-20 aprilie a.c., se desfasoara vizita de studiu si schimbul de experienta la Iasi la care participa din partea partenerului ISJ Sibiu 62 de persoane, elevi si profesori din Atelierele de Inovare si creativitate castigatori ai concursului Mast Top 2012, membri ai Echipei Locale de Implementare, din judet…
ACTIVITĂȚI
Graficul facilitarilor etapa I in cadrul competitiei MAST-TOP an scolar 2012-2013. Click aici
Unitatile de invatmant inscrise in competitia MAST-TOP_an scolar 2012_2013. Click aici
In atentia unitatilor de invatamant care doresc sa se inscrie in competitia MAST_TOP_an III!! . Solicitarea de inscriere a scolii in competitie se va face pe adresa de mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
In atentia cadrelor didactice cu specializarile MaST ( matematica, fizica, chimie, biologie, TIC, Educatie tehnologica, tehnologii). In perioada 19-31 octombrie 2012, la Casa Corpului Didactic SIBIU se desfasoara programul de formare continua (acreditat), pentru care sunt disponibile 60 locuri. Invitam cadrele dicatice interesate sa se inscrie la adresa click aici, pana in data de 10 octombrie 2012 . Se ataseaza prezentarea programului cursului.
2010-2012 - PROIECT LEONARDO da VINCI_TRANSFER DE INOVATIE - EMPOWER.ment- Model in Transfer.Click aici
PROMOVARE /DISEMINARE PROIECT EMPOWER.ment.
- Newsletter II
- Brosura.Click aici