Bacalaureat
01 Iul 2022 08:42

  Bacalaureat 2022 Bacalaureat 2021 Simulare Bac 2022 Bacalaureat 2022                       tel verde 0800816269  Statistica promo [ ... ]

Investiții - consilier Apreutesei Florentina-Petronela
27 Iun 2022 09:55

În atenția unităților de învățământ. va rugam sa completati macheta on-line termen 30.06.2022 ora 12:00. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScq [ ... ]

Alocația pentru susținerea familiei
23 Iun 2022 11:43

Referitor la alocația pentru susținerea familiei acordate în baza prevederilor Legii nr 277/2010 vă solicităm sa completați situația absețelor școlar [ ... ]

Duplicate
22 Iun 2022 10:29

Vă rugăm să aveţi în vedere la eliberarea duplicatelor precizările OMEN nr. 4.005 din 25 iunie 2018 care modifică şi completează Regulamentului privind [ ... ]

Dezvoltarea Resursei Umane - Zaharescu Nicoleta-Diana
14 Iun 2022 13:50

prof. ing. DIANA ZAHARESCU  E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vede [ ... ]

Statistica

Today384
Yesterday645
This week8102
This month2795
Total195776

Visitor Info

  • IP: 44.201.94.72
  • Browser: Unknown
  • Browser Version:
  • Operating System: Unknown

Duminică, 03 Iulie 2022 15:36

Vă rugăm să aveţi în vedere la eliberarea duplicatelor precizările OMEN nr. 4.005 din 25 iunie 2018 care modifică şi completează Regulamentului privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice nr. 3.844/2016

Art. 51 (1) În cazul în care unele unităţi de învăţământ au fost reorganizate sau desfiinţate, actele de studii originale, neeliberate la absolvire, duplicatele sau foile matricole se completează şi se eliberează după prevederile prezentului regulament, de către unitatea de învăţământ desemnată de inspectoratul şcolar să păstreze arhiva unităţii de învăţământ reorganizate sau desfiinţate.
La articolul 51, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(2) Duplicatele actelor eliberate în aceste condiţii poartă scrisă cu cerneală roşie şi menţiunea: "A fost eliberat de ......................., care deţine arhiva fostei ....... (denumirea fostei unităţi)”.

În atenţia directorilor şi secretarilor unităţilor de învăţământ liceal

Ref.: Obţinerea aprobării Consiliului de Administraţie al ISJ Sibiu privind eliberarea duplicatelor actelor de studii
În cazul pierderii, distrugerii sau al furtului actului de studii original, unităţile de învăţământ au obligaţia de a prezenta la Inspectoratul Şcolar Judeţean Sibiu, în termen de trei zile de la depunerea în unitate, în conformitate cu prevederile art. 37, alin. (2) din Regulamentului privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar aprobat cu Ordinul MENCŞ nr. 3844 din 24 mai 2016, următoarele documente în original şi copie:
1. Declaraţia notarială/ consulară, dată de titularul actului, în care sunt cuprinse toate elementele necesare pentru identificare, împrejurările în care actul original a fost pierdut, precum şi alte precizări care să confirme dispariţia actului de studii respectiv. Se va face în mod obligatoriu următoarea menţiune: "actul de studii original nu a fost lăsat gaj/garanţie la o instituţie de stat sau particulară, din ţară sau din străinătate, şi nu a fost înstrăinat cu bună-ştiinţă altei persoane fizice sau juridice";
2 dovada publicării pierderii, distrugerii sau al furtului (ziarul) actului de studii în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a;
3. copie conform cu originalul după certificatul de naştere/căsătorie.

4. copie dupa cartea de identitate

5. copie dupa cotorul diplomei